7 Aktivnosti za Povećanje Poslovnih Sposobnosti

Jedna od stvari u poslu o kojoj se malo priča,ali donekle podrazumeva, su poslovne sposobnosti. Kod nas, zaposleni i menadžeri, ili imaju prirodne predispozicije za biznis ili ih nemaju. To je ono kad kažu da “On/ona ima osećaj za biznis“, s’ tim što niko ne zna kako su ti pojedinci došli do tog osećaja.

Kao nešto mistično, urođene poslovne sposobnosti su vrlo retke. Zato se one traže prilikom procesa selekcije kod novih kandidata i ti kandidati mnogo bolje prolaze na intervjuu za posao.

Ali ono što malo ljudi zna jeste da poslovna sposobnost nije urođena osobina, već veština koja se može naučiti od nule i koja se može konstantno usavršavati. Naime, ova vrsta biznis veštine nije ništa do razumevanja koliko dobro poznajemo organizaciju, njenu strukturu i podelu rada. Kada to naučimo, možemo da donosimo bolje odluke koje će pomoći našoj organizaciji ili kompaniji da raste.

U ovom blogu ćemo Vam predstaviti 7 aktivnosti za poboljšanje poslovnih veština. Pa da vidimo:

čitajte prave stvari

Čitajte prave stvari

Jutarnje čitanje novina je mnogim ljudima rutina bez koje ne mogu. Međutim, oni ljudi koji znaju pravi način da se poslovno usavrše pažljivo biraju njihovo štivo. Tabloidi, dakle ispadaju sa liste, a na listu dolaze mnogobrojni elektronski newsletter-i koji će ih obaveštavati o novinama i promenama na poslovnom planu.

Koliko puta ste se pretplatili na newsletter a da niste otvorili nijedan e-mejl?

Newsletteri zapravo nisu više toliko “dosadni“ kao što je nekada bio slučaj. Danas, marketing specijalisti biraju konverzacijski i šaljivi stil pisanja za newsletter-e u cilju povećanja interesovanja korisnika. Šanse su da će vam sledeći e-mejl biti i koristan i zabavan.

Izaberite Novu Temu i Naučite je

Bez obzira na kojoj ste poziciji u firmi, ono što vi radite je usko povezano sa ostalim radnim pozicijama u istoj organizaciji. Ne bi bilo loše da izaberete jednu poziciju o kojoj ćete naučiti nešto više. Niko od vas ne očekuje da naučite sve o poslu koji vaše kolege iz drugog sektora obavljaju. Samo razumevanje njihovog procesa rada i radnih zadataka pomoćiće vam da stvorite bolju poslovnu saradnju i komunikaciju sa tim sektorom. Znati osnovno o svemu će vam takođe pomoći da steknete osećaj o organizaciji kompanije u kojoj radite.

Naučite Kako Vaša Organizacija Zarađuje i Troši

Biti u dobrim poslovnim odnosima sa sektorom za finansije je vrlo bitno, pogotovo za one na menadžerskim pozicijama. U suprotnom dolazi do poteškoća prilikom pokretanja poslova i projekata za koje menadžer tvrdi da su neophodni i manjka sredstava kompanije na koju finansijski sektor upućuje. U ovom slučaju ne trpi samo kompanija već i njeni zaposleni, jer usled velikih gubitaka i troškova mnoge organizacije su prinuđene da smanje broj zaposlenih.

Dakle, duboko razumevanje o trenutnog finansijskog stanja kompanije, kao troškova kompanije će vam pomoći u izboru projekata koji će povećati profit kompanije.

Pohađajte Onlajn Kurseve i Radionice

Set veština na vašem CV-ju nije odlučujuć faktor za dobijanje nekog posla. Mnoge kompanije su voljne da vas zaposle iako neke stvari još niste naučili znajući da ćete kroz rad vrlo brzo to naučiti. Međutim, vaša lista veština ne treba da se oslanja na to koliko i šta ćete u jednoj organizaciji naučiti, pogotovo sada kada je samostalno učenje tako lako.

Bilo koju veštinu, od rada u određenim softverima, do interpersonalnih veština možete naučiti u slobodno vreme pohađajući onlajn kurseve i radionice. Onlajn kursevi su vrlo praktični jer sami birate vreme i tempo učenja, dok su radionice odličan način da proširite krug poznanstava i upoznate se ljudima koji isto kao vi žele da se poslovno usavršavaju. Ove radionice su takođe I riznica dobre energije, poslovnih informacija i potencijalnih poslovnih prilika.

Upoznajte Svoju Klijentelu

Za ljude koji rade u sektorima prodaje, najbitnije je dobro poznavanje klijentele. Da li znate koji su najveći klijenti vaše kompanije? Da li znate čime se oni bave. Ako ne, sada je pravo vreme da to naučite. Kada spoznate koja je ciljna grupa vaše kompanije, znaćete kojim metodama prodaje da se služite kako bi bolje prodali proizvod ili uslugu svoje kompanije.

Učlanite se u Profesionalnu Grupu

Odaćemo vam jednu tajnu- svi advokati su deo neke advokatske grupe. Ovde ne govorimo od Advokatskoj Komori ili Advokatskoj Asocijaciji. Govorimo o tome da advokati koji se bave istom vrstom prava (na primer advokati za radno pravo) su članovi grupe u kojoj su advokati iz drugih kancelarija. Da, oni su možda konkurencija jedni drugima na tržištu, ali su takođe i nezamenljiva pomoć.

Informacije se šire “kao požar“ unutar ovih grupa i zanimljivo je to što su svi voljni jedni drugima da pomognu. Tako i vi unutar svoje grupe možete naći pomoć za sve što vam treba, od saveta, praktične pomoći i bitnih informacija vezanih za vašu industriju.

Vodite Računa o Sebi

Niko vas ne poznaje bolje od vas samih zato morate pronaći način da se opustite i razonodite jer ćete tako sebi “napuniti baterije“. Usavršavanje će biti mnogo efikasnije i vaše performase će biti bolje ako ste odmorni i orni za rad.

Претплати се
Обавести о
0 Komentari
Уграђене повратне информације
Погледај све коментаре