Godišnja Poslovna Revizija- Zašto je Bitna?

Vrlo je malo ljudi koji odvoje vreme za godišnju poslovnu reviziju, ali ona je sigurno jedan od najboljih načina da napredujete na Vašem poslovnom planu. Jasan pregled svih dešavanja na poslovnom planu u predhodnoj godini će Vam pokazati da li ste stagnirali na poslovnom planu ili ste ipak napredovali.

Ipak, pregledati celu godinu u jednom danu nije lak posao. Teško je prisetiti se šta se sve dešavalo u toku jedne godine. Zaposlenima godina proleti još brže pored svih rokova, projekata i poslovnih odgovornosti. Zato smo odlučili da Vam pomognemo sa nekoliko prostih saveta o najboljem načinu sastavljanja godišnje poslovne revizije.

Podaci Koji Vam Mogu Pomoći

Ako radite u kompaniji i redovno se koristite e-majlom, pregledajte Vašu poslovnu poštu kao i Vaš poslovni kalendar. Ova vrsta prepiski će Vam najbolje pokazati šta ste sve radili proteklih 12 meseci i šta ste sve postigli. Takođe možete potražiti mesečne i godišnje izveštaje ukoliko Vaša organizacija ima naviku da ih pravi. Napravite spisak projekata koje ste završili, kao i Vaših zaduženja na njima.

1. Zabeležite Vaš Omiljeni Projekat

Razmislite koji od projekata Vam je bio podjednako izazovan i uzbudljiv. Analizom Vašeg omiljenog projekta ćete bolje razumeti koja Vam zaduženja prijaju, a koja ne. Potražite zajedničku temu između poslova koji su Vam najviše pričinjavali zadovoljstvo. Na kraju, napišite šta je to što Vi morate da uradite ili naučite da bi redovnije učestvovali na takvim projektima. 

pitanja

2. Razmislite o Najvećim Izazovima

Svi poslovni izazovi koji su Vas učinili nesretnima ili su se isprečili između Vas i Vaših poslovnih ciljeva i učinili Vaš posao teškim bi trebali da uđu u Vašu godišnju poslovnu reviziju. To može biti bilo šta- loši međuljudski odnosi na poslu ili preveliki obim rada. Potom napišite kako biste mogli da umanjite ili uklonite te prepreke sledeće godine. Nemojte postavljati sebi nikakve granice u nalaženju rešenja. Ako je rešenje da promenite posao ili karijeru, obavezno to zapišite.

3. A Šta Je Sa Poslovnim Razvojom?

Naš posao kao i naši dani, nedelje, godine postaju monotoni kada se ne krećemo. Razmislite o veštinama koje ste naučili u predhodnoj godini ili o svim trenucima gde ste morali da date više od Vaših trenutnih sposobnosti. Ako stvari ostanu takve kakve jesu, da li to Vama odgovara ili je vreme da probate nešto novo?

4. Pitanja Koja Sebi Morate da Postavite

  • U kojim trenucima sam osećao/la da radim u mojoj “genije“ zoni?
  • Kako sam proširio/la svoje profesionalne sposobnosti?
  • Koje profesionalne veze su ostavile utisak na mene ove godine?
  • Šta sam radio/la ove godine na šta sam posebno ponosan/na?
  • Kako sam pružio/la podršku svojim kolegama ove godine?
  • Šta sam naučio/la iz svojih grešaka na poslu?
  • Da li sam uspeo/la da pronađem ravnotežu između posla i privatnog života?

Godišnja Poslovna Revizija će ne samo pomoći da sagledate svoju karijeru i poslovni put, nego će Vam i pomoći da proslavite sve uspehe koje ste postigli u predhodnoj godini. Najbolje od svega je što će Vam revizija pomoći da pronađete načine da se poboljšate i da sebi postavite bolje poslovne ciljeve.

Претплати се
Обавести о
0 Komentari
Уграђене повратне информације
Погледај све коментаре