Office Manager Kategorija: Administracija TIp: Puno radno vreme Lokacija: Beograd HR Factor je agencija koja posluje u oblasti menadžmenta ljudskih resursa i zadužena je da uradi profesionalnu selekciju za Advokatsku kancelariju sa sedištem u Beogradu za poziciju Office Manager.Potrebne kvalifikacije:Minimum srednja stručna sprema, poželjno ekonomskog usmerenjaOdlične organizacione i komunikacione veštinePoznavanje rada na računaru (MS Office)Poželjno iskustvo u administracijiAktvno znanje engleskog jezika (pisano i usmeno)Opis glavnih zaduženja i odgovornosti:Briga o urednosti i svakodnevnom funkcionisanju kancelarijeJavljanje na telefonske pozive i prijem stranakaAdministrativni poslovi: vođenje evidencija, pošta, sortiranje i arhiviranje dokumentacijeNabavka potrošnog materijala i komunikacija sa dobavljačimaPodrška u objavi sadržaja na sajtu i društvenim mrežamaPomoć u HR administraciji i osnovnim finansijskim poslovimaProfil kandidata:Sistematičnost i preciznost u raduOrganizovanost, pouzdanost i odgovornost u ispunjavanju zadatakaSpremnost za učenje i prilagođavanje različitim situacijamaZaposlenima nudimo:Rad u stabilnom i prijatnom okruženjuJasno definisane zadatke i podršku timaPriliku za razvijanje organizacionih i komunikacionih veštinaRedovnu zaradu Prijavite se za ovu poziciju Ime i Prezime *Email *Telefon *Ubaci svoj CV *Otpustite datoteke ovde ili kliknite da biste ih otpremiliMaksimalna dozvoljena veličina datoteke je 50 MB.Dozvoljeni tipovi: .pdf, .doc, .docxKorišćenjem ovog obrasca slažete se sa čuvanjem i obradom vaših podataka od strane HRFactor tima. * Nazad na listu