Office Manager

Kategorija: Administracija
TIp: Puno radno vreme
Lokacija: Beograd

HR Factor je agencija koja posluje u oblasti menadžmenta ljudskih resursa i zadužena je da uradi profesionalnu selekciju za Advokatsku kancelariju sa sedištem u Beogradu za poziciju Office Manager.

Potrebne kvalifikacije:

  • Minimum srednja stručna sprema, poželjno ekonomskog usmerenja
  • Odlične organizacione i komunikacione veštine
  • Poznavanje rada na računaru (MS Office)
  • Poželjno iskustvo u administraciji
  • Aktvno znanje engleskog jezika (pisano i usmeno)

Opis glavnih zaduženja i odgovornosti:

  • Briga o urednosti i svakodnevnom funkcionisanju kancelarije
  • Javljanje na telefonske pozive i prijem stranaka
  • Administrativni poslovi: vođenje evidencija, pošta, sortiranje i arhiviranje dokumentacije
  • Nabavka potrošnog materijala i komunikacija sa dobavljačima
  • Podrška u objavi sadržaja na sajtu i društvenim mrežama
  • Pomoć u HR administraciji i osnovnim finansijskim poslovima

Profil kandidata:

  • Sistematičnost i preciznost u radu
  • Organizovanost, pouzdanost i odgovornost u ispunjavanju zadataka
  • Spremnost za učenje i prilagođavanje različitim situacijama

Zaposlenima nudimo:

  • Rad u stabilnom i prijatnom okruženju
  • Jasno definisane zadatke i podršku tima
  • Priliku za razvijanje organizacionih i komunikacionih veština
  • Redovnu zaradu

Prijavite se za ovu poziciju

Otpustite datoteke ovde ili kliknite da biste ih otpremiliMaksimalna dozvoljena veličina datoteke je 50 MB.
Dozvoljeni tipovi: .pdf, .doc, .docx